Fitness Meni (06.07-10.07)

Ponedeljek

Zajtrk

Tofujev quiche s šparglji in češnjevim paradižnikom, mešana solata *1, 6, 8, 11

Kosilo

Lečina prikuha in riž *6, 8, 9, 11
Čokoladni riž s sadjem *6, 8, 11

Večerja

Zelenjavni stir fry s tofujem in arašidi, humus, mešana zelenjava *5, 6, 8, 11

Torek

Zajtrk

Ovseni kosmiči z veganskimi proteini in višnjevo polivko *1, 6, 8, 11

Kosilo

Zelenjavni curry s čičeriko, tofujem in rižem *6, 8, 9, 11
Kokosova panna cotta s polivko iz gozdnih sadežev in ovsenim drobljencem *1, 6, 8, 11

Večerja

Pire iz sladkega krompirja in fižola, fish tofu, mešana solata *1, 6, 8, 11

Sreda

Zajtrk

Proteinski sendvič z lečinim namazom s sončničnimi semeni, tofujem in čičeriko, mešana solata *1, 6, 8, 11

Kosilo

Grahova prikuha, pečena polenta z zelenjavo v kremasti porovi omaki s tofujem *1, 6, 8, 11
Tiramisu *6, 8, 11

Večerja

Tabuleh s proteinskimi polpeti in jogurtovo polivko *1, 6, 8, 9, 11

Četrtek

Zajtrk

Proteinske palačinke, arašidova polivka in sadje *1, 5, 6, 8, 11

Kosilo

Gaspacho *6, 8, 9, 11
Mehiški fižol, riž z zelenjavo in tofujem, jalapeño papričice *1, 6, 8, 9, 11

Večerja

Ciabata sendvič s humusom, pečenim tofujem, pečeno papriko, bučkami in semenkami *1, 6, 8, 11

Petek

Zajtrk

Umešan tofu, popečeni šampinjoni, fižol v paradižnikovi omaki, bruschetta *1, 6, 8, 11

Kosilo

Veganski pad thai *1, 6, 8, 11
Jabolčni crumble z gozdnimi sadeži *1, 6, 8, 11

Večerja

Ajdov narastek s popečeno zelenjavo in tofujevo polivko z limeto, mešana solata *1, 6, 8 ,11

Sladice sladkamo z datljevo pasto.
Obroki lahko vsebujejo sledi alergenov 1, 5, 6, 8, 9, 10, 11

1 – pšenična moka (gluten), 2 – raki, 3 – jajca, 4 – ribe, 5 – arašidi, 6 – soja (lecitin), 7 – mleko/sir (laktoza), 8 – oreščki, 9 – listna zelena, 10 – gorčica, 11 – sezam, 12 – žveplo (vino-SO2) in 14 – mehkužci

Oglejte si naš tedenski meni in se naročite

Brezglutenski Meni
Klasik Meni
Fitness Meni

ZAKAJ VEGANSKO?

Veganstvo je vrsta prehrane, ki izključuje meso, jajca, mlečne izdelke in vse druge sestavine živalskega izvora. Ljudje, ki se prehranjujejo vegansko, pogosto jedo več sadja in zelenjave ter uživajo obroke z več vlakninami in manj nasičenih maščob.

Preberi več

NAROČI SE

Pošlji vprašanje:





KONTAKT:

PLANTI d.o.o.
Parmova ulica 53
1000 Ljubljana
DŠ: 37916688 (nismo še zavezanci za DDV)

Sledi nam na Plant Factory

Delite naše storitve, izberite svojo platformo!